Trevlig resa = Magsjuka

Denna resa började ju bra! Jag kom fram i onsdagskväll och möttes av kusin
och hans barn vid perrongen, sen åkte vi hem till dem där jag fick lite mat. Det
blev lite tjatter och massa skvaller på kvällen innan jag gick och la mig då jag
kände mig helt färdig. Under natten mådde jag riktigt dåligt men vi trodde att
det kom från deras vatten då de inte har kommunalt vatten utan de har en brunn
(Godkänt vatten - men Sarah hade också blivit dålig i början när de flyttade hit).

Torsdagsdagen blev lugn men på eftermiddagen åkte vi in till Sala för att hälsa
på min morbor och kusin med familj. Det blev att vi gick ut och åt på stora torget,
där jag köpte plankstek - vilket var gott men jag orkade bara att äta hälften. Efter
det blev det en sväng upp till min morbror där vi satt och tjöta lite!

Torsdagsnatten var lugn MEN fredagsmorgonen ska vi inte prata om, då mådde
jag riktigt illa och fick knappt i mig någon mat eller dryck! Känns lagom kul att
vara här på semester och umgås när man inte orkade något alls! Så hela fredagen
blev lugn. På fredagskvällen skulle vi se Poltergeist men vi hann bara se ca 30
minuter innan deras dotter vaknar och kaskad kräks och det höll på hela natten.
Det gör verkligen ont i mitt hjärtat när ett barn blir så dålig. Men nu tror jag att det
har vänt här, jag mår skapligt bra och Lilla E har inte kräkts sen kl 4 inatt!

I eftermiddags passade vi på att ta en promenad i skogen för att få lite frisk luft
bland sjukdommar och kräk. Och det var så mysigt och fint, att bara kunna känna
lugnet och bara vara 💖

Men nu får jag avbryta för vi har beställt mat och jag är gööör hungrig så vi hörs av!

Puss & Kram, vi ses på stan 😘

Kommentera här: