Kontrakt påskrivna

Nu är jag här igen... Det blev en liten paus efter Sala resan då det var mycket som hände på en
och samma gång! För det första var jag ju fortfarande dålig när jag åkte hem så blev hemma
från jobbet några dagar men sen var allt tillbaka till det vanliga igen!

Jag har hunnit att skriva kontrakt både hos Poseidon och hos Stena så nu är alla papper inför
flytten klara så nu är det bara packningen kvar och alla telefonsamtal till comhem, el mm... Så
om lite mer än 2 veckor flyttar jag så nu måste jag verkligen börja packa för har massor kvar
att göra och känner mig något stressad just nu!

Förra helgen var jag & J på Halloween på Liseberg och det var kul! Lite zombies, kyla och annat
mys! Har faktiskt aldrig varit på det innan utan bara på sommaren och vintern!

Sen har det hänt lite andra grejer som vi tar i ett senare inlägg, nu blir det tv och sen nana
kudden då jobbet kallar imorgon igen!
 Puss & Kram vi ses på stan ♥

Kommentera här: