Körkortet

Då har jag varit sådär seg igen med att uppdatera, men tänkte bara göra en snabb
uppdatering nu! Tog ju körkortet den 24 Augusti, fan vad skönt! Jag har aldrig trott att
jag skulle ta körkortet då jag har känt att jag inte behöver det och har haft svårt att
föreställa mig själv med det men efter jag var hosett medium i Maj igen så bestämde
jag mig att det är nu eller aldrig (Var hos samma medium året innan och han pratade
om körkortet redan då men jag var inte intresserad av det) så jag ringde körskolan
och bokade in mig på en intensivkurs under sommaren. Jag satt och pluggade 8-16 i
stort sett varje dag (någon gång 8-18) plus att man hade 1-3 körlektioner per dag.
Bokade 10 extra lektioner veckan efter intensivkursen och sen hade jag uppkörningen
nästan 2 veckor efter det så bokade in yttligare 4 lektioner precis innan jag skulle göra
uppkörningen och gissa vad: jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket
vilket jag aldrig hade trött, det var knappt så att min körlärare trodde att jag skulle klara
det där - snällt va ;) Men nu har jag det ialf så nu måste jag bara köpa en BIL också och
jag vill ha en liten bil men och andra sidan kan jag inget om bilar men det löser sig nog
ska vi se! GRATTIS till mig ialf ;)

Puss & Kram!

Kommentera här: