Så sjukt mycket som händer hela tiden...

Det är så sjukt mycket som händer här hela tiden känns det som!

Men ska ialf börja med att säga att A har fyllt 4 hela år! Tänk vad otroligt
fort tiden går ♥ Han firades på torsdags morgonen här hemma med lite
frukt, klämgröt (lite lyxigare), paket och sång. Då det var studiedag på
förskolan så åkte vi till lek och buslandet med barnen så de fick springa
av sig lite. Ett besök där är alltid uppskattat. På kvällen blev det tårta och
bara en massa mys <3

I onsdags förra veckan när jag skulle slänga upp en madrass på jobbet så
sträckte det till i axeln och det har bara blivit värre. Jobbade i måndags men
sa till kollegorna att jag inte kan lyfta då armen låser sig. I tisdags gick jag
till läkaren och hon kunde inte riktigt säga vad det var så hon skickade mig
till sjukgymnasten som sa att det var muskelbristningar i 2 av mina muskler
runt axeln. Så jag får INTE jobba eller bära tungt, får helt enkelt inte göra
något som gör ont och det är inte det lättaste.
Tog ett bad igår och skulle
tvätta håret, inte ens det gick, kan ju inte ens lyfta upp vänster armen över
brösthöjd. Känns lite som man faller i sär, haha. Men som de säger: "What´s
dosen´t kill you makes you stronger" Så får tänka så :) Förhoppningsvis kan
jag jobba nästa vecka igen, har ialf fått övningar från sjukgymnasten som jag
ska göra här hemma!

Sen har jag hunnit sätta upp belysningen på balkongen - kanske 2 veckor
sedan det blev färdigt (tog sin tid i år), adventstakarna kom upp i tisdagskväll
och jag har även bakat lussekatter för ca 1,5 vecka sedan men nu har jag det
gjort och en sak mindre att tänka på. Ska se om Thomas kan ta upp julpyntet
någon dag så jag kan börja få upp det lite. Ja jag vet att det är tidigt men jag
tycker att det är mysigt och vill hinna njuta av det och inte bara ta upp det och
sen ta ner det på en gång igen. Dock kommer julgranen såklart få vänta ett tag
till innan den kommer upp :)

I fredags blev det ut en sväng med Caisa, Sandra och några av deras vänner.
Vi började med att gå på out of office och sedan blev det en sväng till Pinchos
för lite mat och god dryck och sedan hemgång. Out of office var inte som jag
hade tänkt mig, trodde det skulle vara lite mer fart och röj, men kändes lite
stelt. Men vem vet - det kanske bara var jag då jag inte kände mig mig på topp!

Har även lyckats få så fina höstbilder på barnen så de måste jag ju bara få dela
med mig av här nedan ♥
Puss & Kram!

Kommentera här: