Denna jäkla förkylning

Denna jäkla förkyling, den släpper ju inte! Sen att man har ont i halsen
gör inte saken bättre. Pratade precis med chefen och mina kollegor och
sa att jag håller mig hemma imorgon och onsdag också så att jag inte
blir värre innan jag åker och FÖRHOPPNINGSVIS blir frisk innan vi åker
men det känns ju inte så troligt då det inte känns ett dugg bättre. Jag ska
ialf ta mig ett varmt bad här om en liten stund och se om jag får i mig
någon frukost, te med honung blir det ialf.

Måste även ner till källaren och ta upp resväskorna. Thomas berättade
igår kväll att någon hade satt upp lappar om att det hade varit inbrott i
källaren IGEN, 3de gången sen vi flyttade in och då var det nybyggt -
Februari förra året. Men det måste vara någon som bor i huset då det
inte är några brytmärken och man måste ha en sån blippare och det är
samma sak när vagnen blev stulen så är någon i huset: frågan är bara vem?
Har några misstankar, men kan ju inte vara säker!!!

I lördags var ju den dagen det verkligen bröt ut på mig på riktigt och jag
låg helt utslagen, hade ingen röst nästan och var helt lost. På kvällen blev
det ialf en favorit i repris: PS I LOVE YOU och Thomas gillar den filmen
också så det var perfekt.

Nej nu ska jag fixa lite te, skrivs snart igen!

Kommentera här: