Stenungsbaden Yacht Club Event

Igår fick jag veta att jag fick komma till ett event som jag önskat att jag
kunnat gå på men jag anmälde mig aldrig då andra planer fanns just den
dagen. Men då de fick 2 avbokningar i förrgår så skrev jag att jag var
intresserad och igår fick jag veta att jag fick en plats YEAH! Det kommer
att vara på Stenugnsbadens Yacht Club och det är LM EVENT som
kommer att hålla i detta. Ni hittar dem på instagram via denna länk ---->
LMEVENT och på Facebook via denna länk ----> LMEVENT. Sen fick jag
även ett medelande att jag kan ta med en person för samma pris (980:-)
eller om man delar på det så det blir 490:-/pp. Jag kom direkt tänka på
Caisa så jag ringde henne och frågade om hon kunde och det kunde hon,
så det blir min födelsedagspresent till henne. 

Det kommer bli en massa trevligt folk (förhoppningsvis), föreläsningar,
god mat och dryck, goddiebags och spa med övernattning så ser verkligen
fram emot Lördagen med allt vad det innebär. 

Nu måste jag lägga A så han får lite sömn innan förskolan imorgon!
 Puss & Kram!

Kommentera här: