Stenungsbaden Event Del: 3 - Spa, Middag och Party all night long

HUR ska man lyckas sammanfatta denna delen?

Efter alla Goodiebags hade delats ut och alla föreläsningar var färdiga så
var det dags att checka in på hotellrummet, byta om och bege sig ner till
spa avdelningen för lite avkoppling. Köpte ett glas cava och väntade på
att alla skulle ansluta sig. När alla hade kommit var det dags för en grupp-
bild, den sista som fotografen tog innan han slutade för dagen!
Efter det blev det lite spridda skurar: några hamnade på värme avdelningen,
några i bubbelpoolen osv Jag och Linda.S tog till och med ett dopp i havet
vilket var väldigt uppfriskande kan jag lova. När vi var färdiga på spa
avdelningen så begav vi oss till hotellrummet för att göra oss i ordning för
kvällen. Blev lite musik, selfies & trams! Jag och Caisa delade ju rum trots allt!
 Nu var det ialf dags att bege sig till middagen på Kookaburra som serverade
 3-rätters som bestod av Skagen kanapé, Oxfilé med tillbehör och Cremé
Bruleé, då jag inte äter skaldjur så fick jag en sallad med jordgubbar och
melon istället, vilket var supergott. Under middagen så blev det en del flams
och trams då det var både möhippor och svensexor där och alla var så goa och
glada så blev det att man pratade med alla nästan. En tjej, från ett annat gäng,
bytte kläder med en av killarna som satt bakom oss - ÄVEN SKOR och det var
faktiskt
lite småkul måste jag erkänna ;)

Efter middagen så blev det party på ett hotellrum, det var vi tjejer från
eventet och några svenska och norska killar. Där blev det ölpingis och en
massa tjöt innan vi drog vidare till nattklubben och där röjde vi tills det stängde
kl 02:00. Kan ju helt ärligt säga att jag inte haft så kul på länge och JAG dansade

vilket jag inte har gjort på 5 år.
 Jag och Caisa låg och tjötade till strax efter kl 03:00 och sen vaknade vi strax
efter klockan 7 och kunde inte somna om, antar att alkoholen gjorde sitt där
också. Slöt upp med några av de andra tjejerna och åt frukost - frukosten
rekomenderas varmt, mycket att välja på och väldigt smarrigt. Efter frukosten
så var det dags att packa ihop sitt pick och pack och åka hemmåt igen.
 Sist men inte minst så vill jag tacka Linda & Linda för ett helt otroligt event
och dygn och som även gjorde det möjligt för oss tjejer att träffa varandra
under helt fantastiska omständigheter, så nu hoppas jag att vi ses snart igen ♥

Kommentera här: