VILL INTE SOVA

Igår så blev det att träffa Jenny & Anna från jobbet med deras småttingar
hemma hos Jenny för en lunch och lite babbel. Tiden gick fort och plötsligt
så var klockan strax efter 13 så jag var tvungen att gå då jag skulle hämta
A kl 14 och innan dess blev det en sväng till biblioteket på kyrkbytorget för
att skriva ut flygbiljetterna - åker ju till Paris snart. Ska bli kul att träffa syrran
och hennes man samt att se staden igen. Men det kommer bli dessvärre att
inte kunna träffa barnen alls, A har sovit borta högst en natt utan att vi har
träffat honom och L har aldrig varit borta och helt plötsligt ska vi vara borta
3 hela nätter, kommer bli jobbigt. Yvonne kommer att passa barnen och på
söndagen kommer mamma & Thomas hit och gör henne sällskap, då hon är
i vår lägenhet undertiden - blir ju smidigast så med alla blöjor, leksaker,
mat osv... Ska se om jag kan lära henne SKYPE också kanske så kanske man
kan skypa en stund ialf. På kvällen igår vägrade
A att sova, han somnade
vid 22 och det är
långt efter hans läggdags. (Brukar somna mellan 19-19:30
annars). Han måste ha sovit på förskolan så tog det med dem idag igen att han
INTE ska sova på dagen för då är han uppe sent och kan inte somna och sen
vaknar han vid 06, så det blir inte mycket sömn för honom!

Idag har det inte hänt mycket, blev en tur till solariet för att bättra på brännan
lite och det satte sig fint ;) A somnade strax efter 19 och L somnade runt 18:30.
Nu är Thomas iväg för att lämna kort jag har framkallat till sin mamma och
mormor och sen ska han sola. Har även framkallt kort till min mamma, mormor
och pappa så de får dem när vi ses. Och även syrran som inte träffar A & L
ofta eftersom hon bor i Frankrike/Paris, så dem får något kort från dopet osv.

Nu ska jag strax ta mig ett bad så fort Thomas kommer hem och sen blir det TV
resten av kvällen innan det är natten för mig!

PUSS & KRAM!

Kommentera här: