2,5 månad sedan sist

Nu sitter man här igen, 2,5 månad senare.
Var väldigt mycket sist jag skrev så tänkte bara göra ett litet kortare inlägg med
lite sammanfattning om den senaste tiden och förhoppningsvis kommer jag igång
med bloggen nu igen när jag känner mig lite piggare...

Gjorde ju massa prover hos läkaren och har ialf än så länge fått tabletter mot
ämnesomsättningen och i samband med det har jag känt mig piggare, gått
ner lite (Alla KG är bra KG) Så kan ju hoppas att det fortsätter lite till :P

A går det frammåt för. Gjorde ett EEG för 2,5 vecka sedan så nu väntar vi på
resultatet. Men tror ju inte att han har EP men skönt att kunna utesluta det ialf.
Hans tal har börjat komma lite mer och pratar mycket även om man inte förstår,
men han har en bit kvar. Har även varit hos logopeden på barngrupp som gick
relativit bra så nu väntar vi på en återkoppling om det. Hans nattskräck har nu
*knack knack* blivit bättre och inte alls mycket, dock vägrar han sova i sitt rum
fortfarande så väntar med det tills talet har kommit lite mer så han kan göra sig
förstådd. Om han ska gå kvar på avdelningen eller ej vet vi inte men känns
som om man vill byta då det är/har varit så mycket strul om det ena och andra
hela tiden och det känns INTE bra. A fyllde 3år nu i November och har blivit
en stor kille. Världens goaste och bråkigaste storebror men han älskar sin
lilla syster, det märks verkligen.

L har börjat förskolan i början av November och det har gått jätte bra, dock
känns det som att det är lite för långa dagar ibland. Dock är jag ledig fredagar
så då är hon hemma och även A ibland (Och ibland är han på förskolan). Vissa
dagar tar Yvonne och lämnar dem senare när hon börjar senare så det är GULD
värt. L pratar och dansar en del, älskar att pussas goa unge. Hon fyllde ju även
1år nu i början av September också så hon börjar också bli stor och är grymt
busig. När man ska lägga henne gnäller hon till max men sen sätter hon sig i
sängen och asgarvar åt en, hon skrattar så mycket så man kan inte hålla sig
själv för skratt heller. Goding. Annars är allt bra med henne.

Jag och Thomas hade ju Halloween/30års fest i slutet på Oktober då jag hade
fyllt 30 i augusti och han fyller 30 nu i januari så lika bra att slå ihop det. Blev
väldigt kul och lyckat.

Var även på Rebeckas och Zlatkos bröllop i början av November och det blev
också lyckat.

Det senaste nu har man julpyntat och bakat lite gott inför jul. Julgranen har
också åkt upp redan faktiskt och idag slängde jag på ljusen också. Glittret
och kulorna får vänta så att barnen vänjer sig vid granen först så att allt inte
åker i golvet det första som händer.

Nu ska jag avrunda och ska verkligen försöka att uppdatera mer nu för jag
älskar att läsa gamla inlägg och kolla vad man har gjort då och då även om
det inte är något märkvärdigt. Och jag vill ju så gärna skriver mer om vad jag
gör på dagarna också... Och på tal om det så jobbar jag 80% igen men får se
när jag går upp till 100% igen allt beror på hur det känns för barnen på
förskolan :) OCH jag blev väldigt förvånad över att det är en del som fortfarande
går in och läser min blogg trots dålig uppdatering, men ska verkligen försöka
att uppdatera lite då och då och sen har jag en kul grej att berätta också men
det kan jag inte ta ännu, men håll ut - Det kommer ;)
Puss & Kram, vi ses på stan ;)

Kommentera här: