5 dagar över tiden

Då är man 5 dagar (+) över tiden och hon börjar närma sig storebrors tid,
vilket jag verkligen hoppas jag slipper, men med den turen jag har så går
jag väl över till max.

Var ju hos BM igår och allt såg bra ut och fick yttligare en ny tid på måndag,
yeah or not! Hoppas hon kommer innan dess men ska väl inte ha förstora
förhoppningar på det och blir det BM på måndag så blir det att boka en över-
burenhets tid så dem kan kolla läget för igångsättning. Man får ju gå över 3
veckor i dagens läge och gör jag det till max så blir det 20 September.
Magen mätte detsamma som innan (37), hjärtljuden och blodtrycket såg bra
ut, men hon sa aldrig vad det låg på. Min vikt ligger på +8kg så är inte så
farligt om man jämnför med Anton där jag gick upp 23+kg så är ju nästan
bara 1/3del denna gången. Men vem vet hur mycket mer man går upp OM
man ska fortsätta gå över.

Annars har det inte hänt så mycket sedan sist, hämtade ut Antons nya stol
och tösens läragå stol igår och montera ihop det.

(Inga nya bilder så bjuder på en från nätet)

Puss & Kram!

Kommentera här: