Semester tack :)

Nu är det inte långt kvar tills vi åker!
Turkiet, 1 vecka med allt! 

Annars händer det inte så mycket, passade Loke en liten stund i torsdags,
både han och Anton var som små huliganer, godingarna! Men det gick bra!
På kvällen gjorde jag helstekt fläskfile, med rödlöks tzatziki, färsk potatis och
sallad, blev riktigt gott. Somrigt om inte annat!

I fredags åkte vi förbi mormor en sväng för att säga hej men hon var inte
hemma, (Mormor hade fyllt år så skulle gratulera henne och ta en liten
fika där)
så åkte därifrån efter en kvart och då åkte vi vidare till mamma!
Satt ute en stund och fick färg trots att det inte var länge alls, passade
även på att låna Jimmys trimmer så jag kunde trimma Antons hår och han
blev så fin mammas älskling, tycker jag lyckades väldigt bra och han satt
förvånansvärt still så det gjorde ju lite också ♥

I dag har vi handlat lite till Thomas och passade på att sola för 2a gången
den här veckan medans farmor fick passa Anton. Senaste månaden har vi
"bara" solat en gång veckan, jag har mest gjort det för att bygga upp grunden
lite innan vi åker så jag inte bränner sönder mig i Turkiet sen :/

Annars händer inte så mycket, skattepengarna kommer troligtvis nästa vecka
så det känns bra och då ska vi köpa den nya vagnen och en ny säng till Anton!
Sen får vi se vad som händer.  
Puss & Kram ses på stan!

Kommentera här: