Kort vecka...

Nu för tiden känns de flesta veckor korta eftersom man jobbar 50% dvs
4timmar om dagen. Men på torsdag är det röd dag och fredag kläm-dag!
Men jobbar 7-11 då också. Men snart är det semester också, drygt en vecka
kvar tills vi åker till Turkiet. Ska bli skönt att slippa tänka på allt.

Tiden bara for iväg. Kommer ihåg när jag testade positivt, några dagar innan
min mens skulle komma pga lite olika symptom, den 19 Dec jag blev chockad
och ropade till Thomas som satt i vardagsrummet att jag är gravid, han började
skratta och trodde jag skämta, så visade jag testet och han trodde det var det
gamla men eftersom det var det digitala så förstog han att det var nytt. Så det
blev en fin julklapp, skulle testat på julafton igentligen men trodde inte att jag
var gravid så tog ett för saken skull, men ack så fel jag hade men vad glada vi
blev ändå, massa nya spännande saker som väntade den närmaste tiden plus
att Anton ska bli STOREBROR ♥

Blåste upp lilla poolen till Anton förra veckan också så han kan få plaska
lite också, han älskar ju att bada och vi har inget badkar tyvärr, men det är
ett måste i den nya lägenheten, söker ju lite då och då så nu har vi sökt några
av de nya lägenheterna som de bygger här borta men är tveksam OM vi tackar
ja till någon av dem OM vi får dem då de kostar lite mer än 12,000:- då kan
man nästan lika bra köpa en lägenhet och äga den!

Caisa kom förbi en sväng igår så blev lite fika och en massa tjöt som vanligt.
Alltid lika trevligt att träffa henne. 

I söndags var det morsdag, Thomas stannade hemma från IFK matchen och så
gjorde vi lite god mat och hade myspys hemma istället. Testade att göra
glaserade kycklingbröst med ris, sallad och en kallsås som bestod av: Cremé
Fraiche, lime, vitlök, salt och peppar och det blev sjukt gott, Thomas älskade det!

Första bilden är V.26+1 och andra bilden V.26+2

Puss & kam!

Kommentera här: