Men skämta med mig!

Hade precis skrivit ett långt inlägg om vad som hänt den senaste tiden
och så försvinner skiten, jag blir såååå &¤"!"#¤&%

Kommer en liten uppdatering nu i ialf! Jag har ju börjat jobba 100% vilket
går jätte bra, men den senaste veckan har jag haft ont på vänster sida av
magen och har fått tillbaka illamåeendet sedan ett par veckor tillbaka.
Sjukskrev mig igår och kommer vara hemma tills torsdag då jag ska till
läkaren ialf, men det kommer gå bra. Bara jag får något för illamåeendet!

Anton har ju börjat förskolan och det går jätte bra, blev ju sjuk under
inskolningen men det verkar inte ha påverkat honom alls som tur är. Han äter
för 2 nästan så det är bra - då växer han ju :) Sen Januari så har det ploppat
upp 8 tänder till så nu har han snart 16 hela tänder - det går fort!

I lördags var jag hemma hos Caisa och Dennis på middag vilket var jätte
trevligt, blev 7 st sammanlagt. Strax innan 23 bestämnde jag mig för att dra mig
hem i ialf då jag började bli väldigt trött.

Den 21-23 Feb så tog vi in på hotell - Gothia Towers. Blev en baguette på efter-
middagen och sen beställde vi room service och då blev det en hamburgare med
pommes
, vilket smakade väldigt gott. På lördags morgonen åkte vi hem en stund
till lilleman för han hade hög feber och sen efter ett tag åkte vi tillbaka till
hotellet. Passade ju även på att utnyttja deras badkar kan jag lova... Den 21a
gick vi även ut på facebook att Anton ska bli storebror så nu vet de flesta det.

Går ju in i vecka 17 idag och det känns. Än så länge har jag inte gått upp något
men det beror nog på illamåeendet, i början hjälpte ju vatten men inte längre
så får hoppas att läkaren har något som mildrar lite i alf. Om exakt 2 veckor
(1a April) ska vi på RUL och se den lilla grodan och förhoppningsvis kanske
man kan se om det blir en flicka eller pojke ♥ Har ju redan börjat känna hur
det buffrar/fladdrar till i magen (11 mars) så det är mysigt, med Anton så
började jag inte känna något förrens runt vecka 20, men dem säger ju att allt
blir tydligare med 2a barnet... Sen i början av vecka 11 så var vi på tidigt UL
och allt såg bra ut, man såg hur den lilla groden sprattlade! Enligt mig så är
BF den 1 Sep men enligt BM så är BF den 28 Aug så vi får se på RUL hur det
blir...! (BF=Beräknad födsel)

Den 14 Feb på alla hjärtans dag så gick vi på bio ialf och såg: Hobbit - Bättre
sent än aldrig och den är ju helt okej så nu väntar vi på nästa del bara!

Nu ska jag i alf avrunda lite och vila en stund!

Har även fått korten som vi tog hos Jonna den 6 Jan, så fin mammas prins ♥





Puss och Kram, ses på stan!

Kommentera här: