Läkarbesök!

Har ju varit hemma denna veckan pga kramp på vänster sida av magen,
kramper i vaderna samt konstant illa måeende... Idag när jag var hos
läkaren och berättade om magen så hann jag inte mer förrens hon frågade
om jag hade kramper/stickningar i vaderna och då sa hon direkt att det beror
på magnesium brist vilket man får när man kräks och inte kan behålla maten
så där var problemet konstanterat, men hon skulle göra en undersökning
ändå, så hon kände lite på magen och gjorde ett ultraljud... Så jag fick se den
lilla grodan igen: hjärtat, ryggraden, armar, ben osv Så den lilla mår bra ialf:
sprattlade och hade sig ♥ Så hon gav mig magnesium tabletter och ett annat par
för kräkningar/illa måeende så blir hemma imorgon också men på måndag
det att jobba igen som det ser ut som och då blir det 7:45-19:00 som det verkar
just nu, vilket ska bli skönt så att man slipper jobba över vissa dagar för att få
ihop timmarna!


Kollade även min skatteåterbäring igår, kunde inte hålla mig och blev så glad
för jag får tillbaka strax över 7000:- och det behövs då vi ska köpa en ny säng,
barnvagn och lite annat smått och gott  (Har bett försäkringskassan att dra extra
mycket skatt eftersom dem drar så lite) och om 5 dagar bokar jag vår resa som
blir av i Maj/Juni någon gång precis innan jag inte får flyga mer... Har hittat 2
resor så får se vilken det blir!

Puss & Kram!

Kommentera här: