En liten uppdatering...

Nu var det sådär längesedan igen, har tänkt skriva flera gånger men har inte
haft ork eller lust, fasten det bara tar någon minut, men nu så...

Den 4de var jag hos BM igen för kontroll, hennes hjärtljud låg på 152 precis
samma som sist och mitt SF mått hade ökat till 30 och järnvärdet hade gått
ner till 116 igen men det var nog för jag inte hade tagit dem på 2 dagar!
Annars såg allt bra ut, min BM är på semester de kommande 2 gångerna som
jag ska dit så kommer få träffa 2 andra BM men det gör inget för min del bara
allt ser bra ut och man får kontrollerna så.

Annars har man inte gjort så mycket mer än att träffat familjen, svärmor och
vänner. Orkar ju inte gå för långa sträckor just nu och gör ont i vaderna när
jag står så får ta saker lite som det kommer. Sen har det även stått en del
shopping på listan och det är ju alltid kul ;)

Hade ju ialf beställt vagnen och fick den 5 dagar efter så det gick fort, beställde
röd för det var den vi hade sett i affären men det visade sig att det fanns 2 röda
färger och den i affären var "Rubyröd" och den andre röd bara så den är lite
mörkare än vad jag ville men den är fortfarande fin och duger fint! 

Antons har sovit i sin nya säng i 3 veckor nu och det går jätte bra. var beredd
på att han skulle komma upp när han vaknar på natten och morgonen men det
gör han inte utan han ligger och pratar tills vi kommer och tar upp han eller
om han tycker det tar för lång tid så kan han skrika ibland så det är ganska
skönt att han inte kommer in till oss mitt i natten ialf...
Anton har även slutat sin förskola nu (Har haft 1 vecka ledigt redan) och den
5de Augusti börjar han på den nya förskolan så det känns bra. Fick även med
oss massa bilder på han från gamla förskolan, han är så fiiiin mammas prins ♥

Har även gått igenom alla Antons kläder från storlek 50-80 så ska sälja av det
vi inte ska behålla och ge bort lite av det, är ju mycket nytt också. Tog 2-3
timmar men nu är det gjort och man har betydligt mer plats.

Thomas var ledig förra veckan, jobbar extra denna veckan och sen har han
2 veckor semester till, jobbar 1,5 vecka och sen ledig 1 vecka när syrran och
hennes man kommer på besök, så mycket ledigt nu men utspritt!


           Bild 1. V.30+0                        Bild 2. V.33+0 (Taget igår)



Några av de foton från förskolan som vi fick:
Puss och kram, ses på stan!
(Se dessa ögon, man smälter ju bara mer och mer ♥)

Kommentera här: