1 månad kvar

Idag är det exakt en månad kvar tills hon är beräknad (30/8)...
Ska bli kul och se när hon bestämmer sig för att titta ut, ju förr - desto bättre!
Har varit extremt jobbigt i denna värmen speciellt då jag har svårt att stå och
gå, sitter till och med ner när jag borstar mina tänder eller sminkar mig!

Igår var vi runt lite blev bla en sväng till IKEA där vi köpte nytt täcke och 2st
set påslakan till Anton och lite annat smått och gott efter det begav vi oss till
Göteborgs kex och köpte lite kakor sen blev det handling på Coop och sist
men inte minst blev det att hämta ut ett paket - 3st parfymer som vi hade
beställt i fredags!

I måndags så var jag hos BM, hade ju en ny då min BM är på semester, en
lite snurrig tant men trevlig. SF måttet låg på 34, hjärtljuden på 140 och
blodtrycket normalt. Hon tog dock inte sockret eller järnvärdet vilket var
konstigt men är nog inte mycket som ändrats där. Hon ligger med huvudet
ner och är ruckbar och sen fick vi välja MVC så tog samma som med Anton
och även samma BVC läkare! Nästa gång har jag yttligare en ny men sen är
min BM tillbaka igen :)

Annars i helgen har det bara varit lugnt men i onsdags förra veckan (25de)
så hade jag middag och spelkväll här hemma, Caisa & Dennis samt Sandra
& Mikael m.familj kom. Vilket var jätte trevligt men skönt när det var över.
Hade det varit i helgen så hade jag ställt in det då jag är helt färdig men nu
blev det av ialf. På kvällen fick jag rejäla sammandragningar och förvärkar
men inte haft liknande efter det så nu det sista så blir det bara lugnt för min
del så jag inte överanstränger mig för mycket.

De senaste veckorna har vi haft det extremt varmt så har haft på fläktarna
dygnet runt här, 2 st i sovrummet på natten och sen på dagen är dem i
vardagsrummet eller köket. Har även duschat i det kallaste som är omkring
18C och hade velat ha det ännu kallare men det går ju inte, men lika fort man
kommer ut duschen så är man lika varm ändå, phhhuuuu!

Söndagen den 20de var vi på kalas för Leon som fyllde 1år den 19de.
Fasters prins har blivit stor och det går fort, men det vet vi ju sen innan!

Nu ska jag börja göra oss i ordning då vi ska iväg till Emelie.L en sväng!

Puss & Kram ses på stan!

Kommentera här: