Fullt ös mevetslös...

Fullt ös medvetslös, nästan så känns det ialf ;)

Nu är det mindre än en vecka kvar till lillans dop och jag har börjat att
förbereda lite ialf. Det svåra är tårtan, vad ska jag göra för tårta och hur
ska den se ut... Jag blir tokig.

Idag har jag varit hos tandläkaren ialf och efter det så var det frisören som
gällde. Kändes lagom kul med bedövningen i käften men nu börjar den
äntligen släppa, bara sisådär 5 timmar efter! Skumt! Blev att göra slingor
på utväxten och sen göra en toning i håret. Tycker det ser ljusgrönt ut
men hon som jobbade sa att det är silver typ och att det försvinner efter
första tvätten, så det hoppas vi på nu annars blir jag &?#"# Efter tanläkaren
och innan frissan så besökte jag Anna en snabbis också. Skönt att prata av
sig ett par minuter... (Hon bor ju precis brevid)

Igår var Thomas iväg till sin gammelmoster med Anton och jag var hemma
med Lilly. Jag bestämde mig för att baka Lussekatter och vaniljbullar och
hoppades på att L skulle vara lugn under tiden, men det gick bra. Hon
somnade 30 min i babygungan och sen låg hon  babygymmet resten av tiden
så hon skötte sig jätte bra under tiden. Så igår hade vi färsk fika till 1a advent
mys...

I lördags åkte vi hem till bror en sväng för att fira Loke (Min brorson) som fyller
5år nu i veckan, men han är hos sin mamma då så vi firade han nu istället.
Tiden går så fort, tänk att det är 5 år sedan han föddes, 2år sedan A föddes samt
L som är 3 månader på söndag. Det är sjukt!

I fredags jobbade Thomas och var på julfest så jag och Yvonne tog oss en
sväng till Backaplan där jag köpte mig nya örhängen bla och sen blev det
att åka hem och laga middag, folié paket av torsk och grönsaker!

Nu ska jag ta och gosa lite med barnen mina innan man ska slänga ihop
någon middag!
Puss & Kram!

Kommentera här: