Snart så kommer syster och hennes man på besök....

Nu är det lite mindre än 3 veckor kvar tills hon är beräknad, är i vecka
38 (37+0) idag... Lite sammandragningar och lite förvärkar men inget
märkvärdigt, men med Anton var det samma och det bara satte i gång
3:30 på lördags morgonen! Hoppas ju att hon kommer så snart som 
möjligt dock så man kan börja aktivera sig lite. Var i stan igår och åt
pasta buffé med Thomas och Anton och det känns i rygg och ben idag
så idag blir det bara lugnt för mig, Thomas är ute och leker med Anton
just nu och jag ska göra lite nytta :)

På onsdag kommer syrran och hennes man hit från Frankrike ialf och
stannar 1 vecka, så har lite planer till den tiden :)


Har köpt nya skor till Anton då han växer ur skorna hela tiden, han har
redan storlek 25 så snart är han ikapp mig och har lika stora fötter som sin
far, haha! Förhoppningsvis får han längden från honom också :)
Hittade även ett jätte fint babynest till lillasyster så den köpte vi av en privat
person på tradera som hade mycket bra omdömmen på sina nest, gick upp
mer än vi räknat med men vi skulle bara ha den haha!

Sen har vi även beställt hem mat via Coop så ska göra det idag igen då det
var bra och någon gång ska vi nog testa mat.se också. Väldigt bra när lilla-
syster kommer sen och man inte orkar åka och stor handla :)

Den 4de augusti var jag och Thomas på IFK matchen vilket var första gången
för mig på vääääldigt lääänge, tyvärr förlorade vi och vi gick hem i mitten på
2a halvlek... Men nästa säsong ska nog gå bättre ska vi se...

Magbilden är tagen för 1 vecka sedan v.37 (36+0) 3 Augusti 2014



Puss & Kram!

Kommentera här: