Lynn och hennes man på besök...

I onsdags förra veckan kom syster Lynn och hennes man Thibault på besök,
dem är fortfarande kvar men åker hem imorgon kväll. Tiden går alldeles för
fort när dem är här känns som man inte hinner med något typ.

Igår var vi ialf förbi mormor på en fika och sen hem till mamma på middag.
I lördags hade vi "kalas" firande för mig och Lynn, jag fyllde 29 och Lynn
fyller 30 den 21 Augusti. Mamma, Jimmy + familj, Sabina, Marie och
Yvonne var här, så bjöd på lite tårta och kakor.

Annars har vi mest tagit det lugnt Yvonne hade Anton i natt så spelade vi
lite spel igår kväll och tog det lugnt. Nu väntar jag på att Thomas ska komma
hem med min korv så jag kan få pussa och mysa med honom ♥

Nu är det BARA 11dagar kvar tills hon är beräknad och jag hade hoppats att
hon skulle komma lite tidigare men just nu känns det inte som det, inga tecken
eller något, så kommer väl bli att man går över igen, ska ialf till BM på fredag
igen och då är min ordinarie BM tillbaka. Var ju även hos BM i fredags den
15de med en annan ersättare som hette Christina. SF måttet låg på 36, sa först
37 men mätte om så hon skrev 36 på datorn, hennes hjärtljud låg på 136 och
mitt järnvärde var uppe i 136, så mycket med 36 denna gången. Mitt blodtryck
var inte det bästa dock, undertrycket eller vad man kallade det låg på 82 och
var lite lågt tyckte hon, så skulle jag få feber, må illa eller kräkas så måste jag
åka in på en gång, så får se vad min BM säger på fredag... Sen sista bilden på
magen, för 2 veckor sedan och den jag tog i söndags så tycker jag att jag har
växt enormt mycket eller det känns som det ialf. Ska väga mig på fredag
också så jag kan se hur mycket jag har gått upp denna gången ;)

(Gravid bilden är tagen i söndags 17/8-14 i V.38+0 och 13dagar kvar till BF)
Puss & Kram!

Kommentera här: