Liseberg och annat gott

De senaste 2 dagarna har bestått av en del handling av mat och igår var vi även
på bio och såg: Hunger Games Catching Fire. Den var helt okej men självklart var
ettan bättre som vanligt men men. Nästa film att se blir Hobbit och det blir i Jan.
Var även och köpte en åkpåse och regnskydd till Antons nya vagn igår.

Den 19de December träffade jag Emelie och Caisa vid klippan och tog en
promenad förbi röda sten och tillbaka, mysigt och blött då det regnade. Thomas
var hemma från jobbet då en person krockade med honom igår (18de) så han
har lite ont i nacke och svanken.

Den 17de December hämtade vi Antons nya vagn och köpte en stor bukett jul-
blommor hem. På dagen tog jag och Anton en sväng hem till Caisa för lite tjöt
och fika som vi är så bra på.

Den 14de December var vi på Liseberg. Första jag gör att spela 3 nummer på
Center hjulet och vann stjärnvinst (3dje året i rad på centerhjulet just) så det
var bara att släpa på det, haha. Vann även en del nallar och när jag använde
klomaskinen så fick jag upp 2 nallar då en hade fastnat med snöret i ena klon.
När vi skulle äta mötte vi även lillebror med familj så sa hej och satte oss med
dem då det var fullt överallt. Så det blev lite mys, brända mandlar och mat.

Annars har det varit lugnt, Anton är bara för söt när det kommer till att äta...
I slutet så häller han vatten i maten och dyker ner med huvudet och slurpar
och sen kollar han upp 1 sek och sen dyker han ner igen! Haha! Go unge!

Detta var allt för denna gången ;)

Puss & Kram!

Kommentera här: