Jobbigt!

Igår var det inte bra alls!
Var lite små ledsen hela kvällen igår så ringde mamma och då brast det
för mig, jag bröt ihop totalt! Pratade i 45min ca och efter att vi lagt på så
blev det bara värre, tårarna bara rann mer och mer kändes as jobbigt!
Och när jag vaknade idag hade jag världens huvudvärk och ville verkligen
inte gå upp idag! Men upp kom jag och tog mig en promenad och gick förbi
filmbutiken och köpte mig 5 filmer och sedan gick jag till affären för att köpa
mig lite mat, vilket blev mycket så nu har man allt hemma igen!

Nu ska jag baka lite rulltårta för att hålla mig lite sysselsatt en liten stund!
(Hade tänkt baka lite annat först, men har ingen plats i frysen och sen så
är det inte så kul att äta det själv, så får bli lite enklare!)
1 Caisa G:

skriven

Gumman då. Jag hoppas du känner dig lite bättre idag. Ring om du vill prata hjärtat. Tänker på dig! LOVE

2 nathalie:

skriven

The complicated är en jätte bra film =)

3 Ebba Lints:

skriven

http://eli.bloggplatsen.se

kommentera,följ :)

Kommentera här: