Back to the 90's... NOSTALGI!

I fredags var jag ju hemma hos mamsen en sväng och gjorde
slingor osv Blev ok men syns dock inte så mycket!
Tjattrade och ahde trevligt sen så blev det ju hem till Emelie.A
för att se "Twilight" filmerna, men tror att jag hade för höga för-
väntningar för trodde de skulle vara mycket bättre än vad jag hade
förväntat mig, MEN filmerna var bra klart en film men ska KÖPA och
se :o) SÅ inga klagomål plus att det är några godingar med också!



Sen i lördags morse gick jag hem till mamma igen och fixade med
tårtan till "kalaset" för min lilla syster som fyller 18år idag som vi
firade igår, GRATTIS SABINA, älskar dig!



Sen efter firandet blev det hemgång en snabbis innan jag åkte till
Emelie.P för att ta ett glas vin innan vi skulle till 90 tals festen!

Vart inte så sugen igentligen för har tappat lusten för det mesta just
nu men framme hos Emelie så var Caisa där med, vi satt och tjötade
och ahde allmänt trevligt, sen åt vi lite sen så blev det att vi åkte till
90-tals festen <3 Väl när vi kom det så blev det en SMÄLL i ansiktet, det
var verkligen som när man var 13år ca alla satt vid sidorna och pratade
men efter ett tag släppte allt och alla dansade och hade kul, det som var
mest kul var när en tryckare kom på och man bara åååhhhh för hade det
vart på krogen så hade alla gått hem, naaawww var bara så mys!
Skulle åka hem efter 1h ca men blev att jag stannade ett bra tag :P
Men är det kul så vad gör man inte :o) Tack för festen alla inblandade!






Och nu är det söndag och jag får se vad dagen ger, kanske blir en
fika i stan runt 15 men inget säkert så vi får helt enkelt se!
Ha en bra dag så hörs vi snart!
PUSS OCH KRAM!

Kommentera här: