GUD va trött...

GUD va trött jag är, seriöst!
Har nog aldrig varit så här trött på läääänge!
Sover jätte dåligt på nätterna och har diverse drömmar!
Det är ju jätte svårt att förklara drömmar men detta var en sak jag drömnde...:
Som härom natten drömde jag att jag blev skjuten i mitt eget hem och försökte
ringa polisen i smyg men dem fattade inte vad det var osv... Jätte sjukt!
Första bilden är igår och andra bilden är tagen imorse:
Man blev visst LITE bränd igår, syns dock inte så mycket på bilderna :D

Ikväll blir det Liserbeg och NRJ in the park med tjejerna och en öl eller så.
Imorgon ska vi till Caisa på landet och fira henne för att hon har fyllt år med
en kräftskiva (Hon fyller år idag, jätte grattis till dig hjärtat).
Så får se när jag har tid att skriva nästa gång om det blir i helgen, men tills dess:
HA EN SUPER HELG!

HÖRS SNART!
PUSS OCH KRAM!
1 Kristin Jonsson:

skriven

Hejsan grym design=) kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och modetrender hur det är att vara tsm med en rappare som slagit igenom stort osv osv =) låter det intressant ta er en titt kanske kan vi börja följa varran genom bloglovin?:) kram kristin

2 Cissi:

skriven

jaaa dom är grymma :D!

3 lovisa:

skriven

sv: haha jo det är sant! men sen kommer allt ansvar, räkningar osovsv:P det känns mindre kul!

4 Caisa G:

skriven

Tack så mycket gumman! Vi ska ha en grym kväll idag;) LOVE

5 marcus:

skriven

Hej allt bra :D?

6 MADDES:

skriven

det låter mycket trevligt. vad jobbar du med? Kram

7 Nicole:

skriven

sv: visst:)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

8 Nicole:

skriven

sv: svarar kommentarer :) dudå?



/Shoppaholly

9 marcus:

skriven

Sv; Jag mår toppen =) vad gör du?

10 Linnea:

skriven

sv: Okej, så bra då! Låter som du har massa roligt framför dig, hoppas du får en toppenhelg!

11 MADDES:

skriven

okej på så vis :) jag pluggar till sjuksköterska och jobbar extra på H&Ms lager där jag har en fast tjänst. Ska troligtvis jobba lite extra på sjukhuset under hösten också.. kram

12 lovisa:

skriven

sv: ahah så sant! haft en bra helg?:)

13 ida edström:

skriven

hejhej , allt bra? :)

14 nicole:

skriven

sv:Samma här :)



vad har du för dig nu då?

/shoppaholly

Kommentera här: