MIDSOMMAR mm

NU har det då varit midsommar... 
Var hemma hos Caisas föräldrar i fredags och firade, det
började med att vi var 7 tjejer som satt och tjöta och åt.. 
Sen senare började resten droppa in, var as kul, bästa 
midsommar jag har haft på länge :o) Tack Casia med fam. 
Var allt från snapps visor till jag har aldrig osv...
Vi var uppe hela natten sista kortet är taget 5:30, sen så sov
vi bara 1h ca och natten innan sov vi 2h så det var inte sömn 
där inte, så i lördags när vi satt hemma så vart man dunder
trött men det funka, blev mycket mera sömn den natten kan
jag lova :o) Lite bilder då:











(Korten som är efter den med grön filt är tagna efter vi vaknat).

Imorgon går jag på och jobbar igen och kommer hem den:
1/7 (2009 såklart) :D
Kommer jobba från 12:00-23:30 
Hoppas att mitt sår på foten blir bra snart och INTE infekterat!
 

HÖRS SNART! 
LOVE YOU! PUSS! 

Kommentera här: