Ber om ursäkt!

JAG ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag, men ska försöka få med allt, dock även att jag vet att jag glömmer 50%av det jag skulle skriva! 


Eftersom jag känt mig lite nere/ledsen sen i torsdags så ville kadja och Mli hitta på något med mig och det slutade...
I fredags åkte jag hem till Emelie för att börja förfesta lite innan vi skulle till Flame för att spela biljard och kanske även sjunga karaoke, så sitter vi hos Emelie, Tobbe och Carro kom oxå dit var kul, sen kom Kadja med, vi satt och drack lite och spelade INTIM... Kom upp diverse knäppa frågor som: 

VAD TÄNDER DU MEST PÅ AV FÖLJANDE? RANGORDNA! 
1. Ett finger i din rumpa
2. Långt ner i halsen
3. Dirty talk och smisk 
4. Tända ljus, oljor och rökelser 
5. Videokameran på rec

ELLER: 

 

VAD GÖR DIG IRRITERAD? RANGORDNA!
1. Skrikiga ungar
2. Folk som fattar trögt
3. Brats som sprutar skumpa
4. Folk som alltid luktar svett
5. När internet/datorn strular

 

Trodde ialf att vi skulle dö av skratt! 
Sen åkte vi till Flame men dock var biljarden upptagen hela tiden så blev inget av det eller 
karaoke! 
Men lulliga som vi var så hade vi kul ändå, massa tjöt! Skulle åka hem kl 00 när de stänger men stanade längre och efter de begav vi oss till en när krog, slutade med att Emelie inte kunde gå rakt så hon gick in i ett "fönster" och jag och Kadja tog taxi hem till mig! TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL. 

 

I Lördags mådde jag bättre än väntat och det var super skönt efter alla snaps och redbull/vodka som man drack, Brrrrr! Kadja åkte hem efetr vi hade ätit lite mat och senare på kvällen kom David på besök! 
Vi kollade på film och tjötade, var väldigt kul och mysigt! 
Kollade på bla wes craven new nightmare och 13ghosts vilka man inte hade sett på länge! 
Men ska inte skriva för mycket om det...! 

 

På söndagen hände inte mkt, skulle spelat en turnering kl 20 som blev inställd, fick ialf avnjuta ett varmt långt bad med ljus och musik senare på kvällen, vilket var jäkligt skönt!
Ja just de, någon jävel gav mig ett msn virus som skickar till alla mina online kontaker, blir så förbannad, men hoppas dock att det löser sig snart, kommer bli koko annars (mer än vanligt :D)... 

Sen är det slut mellan mig och A, var meningen antar jag eftersom det blev som det blev där! 
Ni som vet den historien vet, tänker inte blogga om det här ialf! 

 

I går skulle jag, Kadja och Caisa till arbetsförmedlingen på en rekretyringssak som började kl 11, gick INTE BRA vi hittade inte arbetsförmelingen, asg, hur kunde vi missa den, blev en lång promenad i området på ca 40 min, under tiden vi gick runt där passerade vi CHAT NOIR, vilket de hade stängt och skulle riva,
NU MÅSTE VI HITTA ETT NYTT JOBB ;o)  
Efter det att vi gav upp med att hitta arbetsförmedlingen så gick vi och satte oss på ett café och tjötade massor, sen efter det gick jag och Kadja och hansla lite, Kadja hittade en anka som var nunna som hon tyckte passa mig så var tvungen att köpa den bara för det! 

CHAT NOIR under rivning och sist men inte minst min "nunne anka".

 

NU ska jag lägga mig i soffan och se på en film sen så blir det datorn igen! 
Tack alla som läser min blogg! 
Och till alla nära och kära, LOVE YOU! PUSS! 

1 Kadjooo:

skriven

haha vad ofta jag såg mitt namn :P you looove meee



Jaja inget mer Chat Noir då vi får förflytta oss till Rosenlund... nästan lika bra betalt ;)



Puss :*

2 Björn Wikström:

skriven

hejsan hej!!

Tack för att du läst och kommenterat min blogg!!

Gillar att ni inte hittade AF.... tror att den ligger I NorStan!! eler....

Kram/B

3 Anonym:

skriven

Tackar tackar :) Att gå vilse är alltid lätt, gör det nästan dagligen ;) Kram

Kommentera här: