SNÖFALL!

IGÅR skulle jag träffa Mli och Kadja för en fika i stan, men Mli mådde inte
bra så blev att jag och Kadja fick åka till Majorna för att ta en fika (måste
ju offra sig ibland, kan ju inte alltid bli som man har tänkt sig), hittade dock
inget mysigt ställe så fick bli att köpa hem bullar å sätta oss hemma hos Mli... 

Vi satt och tjötade och hade väldigt mysigt! 

Det blev mjuk pepperkaka, kärleksmumms, mazariner och en stor kopp te, MUMMS! 

IDAG har det bara öst ner massa snö, vilket jag tycker är mysigt ifs och det är ju en 
fördel nu när det är kallt med, men kan ju erkänna att jag skanar värmen lite nu, vill
ju ha sol, bad, klänningar, sommar skor osv... Men kommer ju SNART! 

Sen så var jag i stan med David en snabbis blev en lunch (HUSMANSKOST) sen gick
man till Cheep Monday och kollade lite och sen mötte vi Mli...
Vi gick runt i stan lite innan det blev dags att röra sig hemmåt! 
Blev att göra enkel mat idag, stavade makaroner med falukorv, men gott var det! 

IMORGON ska jag hem till mamma och göra bruna slingor, hoppas på att det blir bra! 
Men det får vi ju veta imorgon, sen så ska jag ta med mig en operatårta så att man
har något gott till allt! 

Nopp det var allt för idag, nu ska man se Gordon's kitchen nightmares, WOW! 

LOVE YOU! PUSS! 

Kommentera här: