Första dagen!

Första dagen har gått ganska bra! 
Vaknade runt 9:30, hade stängt av telefonen så att jobbet inte skulle väcka
mig, mår inte så bra, ont i halsen och förkyld! 
Började dagen med en natur diet, sen senare blev det en varma koppen på
balkongen med Emelie och njöt av vädret lite, sen vart det yttligare en
naturdiet nu senare ikväll och innan jag lägger mig blir det en varma koppen
till, WIIEE! Lyckats ganska bra, känner det jävla söt suget hela tiden,
HEMSKT, men har bara ätit några bitar mörk choklad (LINDT EXCELLENCE,
INTENSE MINT) så lite nyttigare än det vanliga jag brukar äta flera gånger
om dagen, ex: GODIS i alla dess sorter och bullar! Men är bara de första
dagarna som är värst, men är skit jobbigt nu!
Men man får tänka på reslutatet så kanske det går lättare! 

Nu ska jag ialf sätta mig och se tv och spela klart poker-turneringen...

Hörs snart! 
LOVE YOU! PUSS! 
1 Meela:

skriven

Vad duktig du är, jag har tänkt att jag även skulle testa det .. men är så dålig på att inte ha något att tugga på. Hoppas det går fin fint för dig.

PussKram

Kommentera här: