Riktig träff!

Nu blir jag sur för det första,
Höll på att skriva inlägg här så blev det något fel, GRRR,
så allt försvann så nu ska man försöka skriva om det! 

Jag satt och tänkte igår (Ovanligt va) HAHA, angående 
hur längesen det var man var på "riktig" DATE. 
Kan ju säga att det är ett bra tag sedan.
Jag och mitt ex gjorde slut i oktober förra året och innan 
dess så var det ett bra tag sedan (vi var tillsammans 1år 8mån)
och innan dess var jag i USA/Florida i 2 mån ca.
Så det blir ju ialf snart 3 år sen MINST! 

Med "riktig" DATE menar jag något som: 
Middag hemma med tända ljus, film och massa mys, 
Bio, middag ute, Café, promenader, diskussioner,
Bamse krmar, pussar på kinden osv... 
Jag tror ni fattar vad jag menar.

Det är ändå något som jag känner att jag saknar,
sen även om man är tillsammans med någon så kan 
man göra dessa saker behöver ju inte bara vara för att 
man är på "DATE"! 

Sen när man börjar gå på DATE så träffar man oftast 
massa okända personer som man inte känner och så ska man 
kunna öpnna sig sakt men säkert för dem, men sen i slutet så blir 
det oftast att någon blir sårad av det ena eller andra och jag känner 
bara att jag är trött på all sån skit, vart hittar man de killar som vill ha  
det seriösa och som kan tala sanning och vara ärlig och hålla fingrarna i styr??? 

Nääää slut om detta nu, man blir inte klok av något av det 
jag skriver ändå....! 

Hopaps ni har haft en super helg 
Puss på er 

Kommentera här: