Tjingeling...!

Nu har yttligare över en vecka gått sen jag skrev, vad kass man är va! 
Förra fredagen 21/11 2008 så träffade jag mamma för att baka och umgås. 
Vi började med att sola och det var väligt skönt måste jag säga, sen små handla 
lite julsaker sen efetr de så åt vi lite på mc donals för att synda lite sen handlade 
vi allt som behövdes till baket. 
Vi skojade till det under tiden vi bakade bla var min lilla syster med så alla 3 blev 
lite snuskiga och hade jäkligt kul. 
Jag och mamma drack lite samtidigt som vi bakade men de blev inte mkt tappade
suget på de. Men summan av kardemumman så blev det 90 lussekatter och ca 500
knäck. Thomas kom hem efter jobbet och sen så kom Jimmy och Andreas med så
satt vi och tjötade, till slut så åkte vi. 
Men hade jätte kul, var längesedan vi gjorde något sånt här tillsammans.

Dagen efter blev jag lite irreterad av saker som hände (skit i stavningen idag) 
Jag satt å drack med Andreas, Hans mamma å pappa, Erik och hans tjej, 
Lasse och kaj var ganska kul mycket tjöt om ALLT, Men jag, Julanta och Lasse 
Hade väldigt bra diskuttione ute när de rökte. 
Sen senare på kvällen kände jag att jag tappade humöret lite (fast vat ej full) 
drack bara lite i långsam takt. Men de löste sig efterhand, men man kände sig bara 
lite bortglömd och börja fundera lite. 

Sen håller vi på med ett arbete i skolan och jag har valt att skriva om downs syndrom 
och det är väldigt intressant tycker jag, har dock lite kvar får se om jag orkar skriva det
eller om de får vara som det är. 

Känner att jag är nedstämnd, lite deppig, inte alls på humör för något.
Vet inte vad det är men det är INTE kul att känna såhär :( 
Hoppas det går över. 

Nu är GLITTER festen planerad mer och mer. 
Ett antal personer har tackat ja och nu är det bara inhandlingen och pyntet kvar.
Hoppas verkligen att de blir bra, men det börjar kännas bättre och bättre på den 
punkten :o) Känns bara som de blir dyrare å dyrare, men samtidigt tänker jag: 
Det får kosta vad det kosta vill, men samtidigt svider det lite. 

Som avslutning vill jag bara säga att jag älskar er tjejer. <3 
Puss å Kram 

1 Kadjooo:

skriven

Usch inge kul att vara deppig :(

men tänk på att ibland måste man ner på botten för att ta sig upp på toppen, ingen människa kan vara på topp jämt.

Vi har ialf the party att se fram emot :D GLITTER GLITTER!!!

Massa kärlek <3 <3 <3

Kommentera här: