Jaha... Jobba!

Jaha då ska man strax iväg och jobba och komma hem den 2 jan som det ser ut som nu! 

Men fy fan för vilken natt säger jag bara! 
Gick och la mig vid 22 igår och sen dess så har jag vaknat 1 gång i timmen, så vid kl 4 
så var jag på god väg att gå upp men kände bara, vad FAN ska man göra uppe kl 4??? 
Så nu är jag svin trött och vette tusan hur detta kommer gå, men går väl alltid bra som vanligt, 
men man kan ju hoppas på att jag är trött och iretterad så kanske jag kan få ett utbrott på någon!! 
Synd om det blir på fel person bara :P 

Jag blir så besviken/ledsen, skulle få ett samltal igår kväll, alt mess, men fick inget av det, så jag 
kände mig riktigt bort glömnd och det kan jag säga är ingen kul känsla alls! 
Men vi får väl se hur allt visar sig sen! 

Ska inte skriva så långt som jag brukar så ska väl avsluta här!!! 

GOTT NYY ÅR till er som läser, OM det nu finns ett gott nytt år! 
Puss & Kram Christine 

Kommentera här: