Att vara jag

Har tänkt lite på en sak sen jag gjorde slut med Thomas och det är detta med att
vara jag, Christine! När jag var tillsammans med Thomas så var jag sambo och
mamma och det var så det var, men nu efter att jag har gjort slut så har jag även
hunnit med att vara jag - Christine - mig själv. Det är en person som jag inte tänkte
på, som inte fanns - utan att vara mamma kom först och sen att vara sambo. Men
vilken skön känsla att kunna vara sig själv igen, jag har totalt glömt bort att denna
person fanns i stort sett. Man måste kunna vara alla 3. Jag har aldrig varit bra på
att sätta ord på hur jag menar men jag tror ändå att ni förstår vad jag menar och nu
kommer den personen inte försvinna så nu ska det alltd vara JAG - MAMMA - och
sen så småningom förhoppningsvis någons FLICKVÄN/SAMBO/FRU men alltid i
blandade ordningar beroende på situation ;)
Puss & Kram!

Kommentera här: