Singel och dejta

Då har man kommit till delen där man ska börja DEJTA, kanske!?!?!

Ja vad ska man säga, jag är ju SINGEL och har varit SINGEL i 7 månader och man måste
ju börja någonstans... Många menar på att jag inte kan börja DEJTA nu eftersom jag och
Thomas fortfarande bor ihop men vem vet hur länge till vi gör det...? Jag kanske får en lägenhet
om en månad eller om 3år, ska jag då kasta bort 3 år av mitt liv och bara och sitta och vänta för
att det är brist på lägenheter här? Nä jag skulle inte tro det. Jag är SINGEL och har lika mycket
rätt som någon annan att gå på dejt. Det gäller ju bara att vara ärlig och berätta för den man
skulle DEJTA om situationen och hur den ser ut. En riktigt karl skulle förstå det och gör han
inte det så är det hans förlust för då är han inget för mig ändå... Så med det sagt: Nu väntar
kanske lite ny spännande äventyr och tider för denna SINGEL och vem vet kanske träffar hon
någon kanske INTE, men det får ta den tid det tar för jag har ingen stress - men någonstans
måste man ju börja ♥
1 Anonym:

skriven

Välkommen till singelmammornas klubb! :) Så klart du ska dejta.

2 Johanna:

skriven

Hoppas det går bra med dejtandet, då det är lite tomt här ;) Hoppas du hittar blogglusten igen för det är super kul att läsa din blogg! Kommer in här lite då och då sen vi träffades på det där eventet i december.

Ha en super grym dag!​​

Kommentera här: