Längtan efter lägenhet

Alltså seriöst ORKA bo så här, jag blir så trött. Dessa jävla bråk som
vi har påminner mig om och om igen varför jag gjorde slut och jag
vill verkligen komma härifrån så man kan fortsätta med livet. INGEN
vill bo så här, att det ska ta sån tid. Jag blir så trött på det helt enkelt!


Igår var jag ialf ute på AW - Bowling och middag - alltid lika trevligt
men kass som man är så kom man sist, men någon måste ju göra det
också så vad gör det :) Efter vi var färdiga så åkte alla hem och jag
åkte till stan för att fortsätta. Mötte P och hans kompis Henke, blev en
stund på O´learys och sedan vidare till Rockbaren. Blev en trevlig kväll
men kände vid 01:30 att det var dags att åka hem då det är en morgon-
dag också, vilket var tur det för har mått som en prima ballerina idag!

I onsdags var vi på BNK för uppföljning: där vi gick igenom våra frågor
och även vad vi skulle vilja ta upp på förskolekonferensen den 30de.
Blev ett mycket givande möte med massa ny info.

Har även varit sjukskriven denna veckan. Kunde fortfarande inte lyfta
armen mer än brösthöjd i tisdags, så var till läkaren som skrev ett
intyg att jag ska vara hemma denna vecka också, fick även diklofenak
för misstänk inflammation vid axeln och nu känns det bättre, kan oftast
lyfta och röra armen som jag vill men vissa stunder och rörelser gör
fortfarande ont. MEN det går framåt!

I tisdags var jag även hos Radiologen för röntgen - för att se om min

njursten har kommit ut eller om den finns kvar. Får svaret om 1 vecka
eller 2 :)

Kommentera här: