Fortfarande sjuk

Har fortfarande inte blivit frisk från sist. Förkylningen har hållt i sig och igår
började jag få ont i halsen och idag har det varit som en motorsåg. Ont i
huvudet och öm i kroppen på det, bläää! Men vi får se hur jag mår imorgon.
Hoppas jag mår bättre i dagarna så jag kan jobba lite innan vi åker till
Thailand, annars blir det att jag stannar hemma och vilar upp mig så att det 
inte blir värre innan vi åker. Vill ju inte åka till Thailand och vara sjuk.

Nu har A varit hos barnspykologen 2 fredagar i rad och hon tror det är något
men vad vet vi inte. Ska träffa henne onsdagen efter vi kommit hem från
Thailand och prata om vad de tror mm och förmodligen kommer det att skickas
till BNK för vidare utredning. Bussresan var nog det bästa. Påvägen hem så fick
han sitta själv på ett säte och han blev så glad, verkligen lyste om honom ♥

Den 26 (I tisdags) var jag äntligen hos frisören, bara skjutit upp det ett tag nu,
såg ju ut som 10 svåra år i håret. Men nu är det fixat och man känner sig fin
igen! Blond självklart ;)

Den 24de snöade det, sjukt! Men förhoppningsvis var det det sista innan
vår/sommaren nu. Är ju trots allt 1 Maj imorgon.


Puss och kram vi ses på stan!

Kommentera här: