Åter till vardagen

Kom hem från Frankrike för 1 vecka sedan och sen dess har allt återgått till
det normala. Thomas har börjat jobba, Anton och jag har börjat på baby
rytmiken, i veckan ska vi till öppna förskolan så nu blir det lite mer aktiviteter.
Så om någon vill ses så är det bara att höra av er så löser vi det :)

Testade att laga en ny miiddag igår så blandade matgrädde, vitlök, sweet and
sour chili och lite kryddor och lät det tillagas i ugn tillsammans med kycklingen
och det blev väldigt gott, man kände lite sting men inte för mycket så tummen
upp för mig!

I måndags gick jag och lilleman ut en sväng för att gunga lite och få lite frisk
luft och det uppskattade han lika mycket som alltid ;)

I söndags hälsade vi på på Yvonnes jobb och åt lite söndagsmiddag: Lax blev det
för min del och gott var det!

I lördags hade Caisa tjejmiddag då hon hade fyllt år. Hon bjöd på en liten buffé
av saker bla veg.paj och sallad samt appletini riktigt gott som alltid. Blev att jag
begav mig hemmåt vid 23:30 snaret kände att det räckte för mig. Men tack för
en trevlig kväll alla inblandade.


Puss & Kram!

Kommentera här: