Sega onsdag...

Kom precis hem från jobbet, bara hunnit duscha i stort sett och nu så sitter man här :)

Dagen började väldigt segt: var super trött, ont i halsen och kände mig lite halvt dålig!
Blev att jag åkte till jobbet och hela dagen har varit seg, mått gansk dåligt men nu känner
jag mig okej, lite trött i huvudet bara! Så får se imorgon bitti hur jag mår, förhoppningsvis
bättre så att man kan fortsätta jobba och tjäna stor korvan (kovan), haha, eller något åt
det hållet med mitt jobb ;)

Ikväll är det tvätta som står på schemat annars blir det nog bara lugnt här, Thomas är ju
sjuk så det lär ju inte hända många knop! Just nu när jag sitter och skriver så lyssnar jag
på en gammal goding, jag bara älskar den, den får mig på så bra humör så jag säger bara
lyssna och njut ♥

I måndags natt vaknar jag av att jag skriker och tror att jag har en jätte stor spindel i
sängen , Thomas undrar vad som pågår och jag livrädd svarar att det är en spindel i
sängen och han tänder lampan och det finns INGEN spindel.... JÄAVLA DRÖMMAR ibland
asså, skrämmer ju livet ur en, grannarna trodde nog att han höll på att slå ihjäl mig eller
något så som jag skrek, haha, men så kan det gå :)

Nu blir det tv en stund innan tvätten kallar :/

1. Tagen i lördags                         2.Tagen i måndags                                                                         




1 sandra hageblad:

skriven

ååh den gamla låten:)

2 Matts:

skriven

Grym blogg! Kika in och lämna en kommentar på min blogg ;D Ha det riktigt bra! =)

Kommentera här: