Uppdatering...

Har funderat på att uppdatera bloggen ett tag nu men det har lixom aldrig blivit av för det
har alltid kommit något annat i vägen...

Idag har jag jobbat som vanligt och efter jobbet blev det att åka till stan för att hitta en dop
present till lilla Jacquelina som ska döpas fredagen den 13 om ca 1,5 vecka! Svårt att hitta
just det där man vill ha men hittade ialf något som jag tycker var fint!

I lördags/Valborg så var vi uppe på berget vid hamnen/Eriksberg och grilla och drack lite!
Vilket jag tycker var väldigt mysigt! Vi var ett gäng som var där: Thomas, Jag självklart,
Johan, Caroline, Jennifer, Zara, Mikael & Jasmine så vill tacka för en trevlig kväll! Efter det
att vi hade suttit där hela kvällen begav vi oss hem till Johan för att förtsätta där innan vi
skulle bege oss vidare till Ada´s! Väl hemma hos Johan så hände det en massa grejer, men
det blir nog lite för lång draget att dra upp allt här och på Ada´s så sprack det, haha!

JAG KUNDE INTE HITTA MIN MOBIL!

Vi letade som tokstollar efter mobilen och jag var 99% säker på att jag hade den med mig,
så fick bartendern att stänga av musiken så vi kunde ringa mobilen för att se vem som hade
tagit den (Inte alla som lyckas med det) men vi hittade den inte och vi ringde och ringde,
kan säga att jag var ganska förbannad och ledsen då, lilla röd (Mobilen) betyder ju mycket
för mig för det är ju där man har alla nummer osv... Det slutade med att vid 3 på natten
så hittade Johan den hemma hos sig! Aj, jag hade visst inte den med mig ut, vilket liv för
den grejen! Men det är sånt som händer och det kommer inte att upprepas igen :D


Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv tror jag! Jobb som vanligt mån-fre, någon fest
här och någon fest där osv... Blir inga bilder idag tyvärr med tanke på att jag har min
kamera sladd hemma och är hos Thomas nu för tiden så det kommer när det kommer :)
Tills dess så ta hand om er ♥


Kommentera här: