Fortsätta...

Jaha, om man ska fortsätta denna dagen kanske...

Kom hem kl 5 inatt och la mig vid 7!
Var så ledsen över vad en av mina "närmaste vänner" hade skrivit!
Oavsett hur sur jag skulle bli på någon så skulle jag ALDRIG säga något sånt!
Att man kan säga vissa saker fattar jag verkligen inte...
Emelie satt brevid mig när jag/vi läste dessa mail och hon fattade inte heller det, så
när jag svarar så skriver hon är du full eller, ehhyy what, nej tyvärr det var jag inte
tänkte jag och tur var det för då kan hon inte skylla på det sen!
Väntade tills idag för att svara på de sista mailen som hon skrev i natt, just för att hon
skulle skylla på att jag är "Salongberusad annars"....
Och där var det en "Vänskap mindre" Men är det så hon ska vara så
klarar jag mig mycket bättre utan den "Vänskapen"!
MEN NOG OM DET JUST NU....

Igår hade vi jätte trevligt om man tar bort det där...
Började hemma hos Emelie.P, sen Lilla London (Ovanligt) och sen Valand!
Skulle bli en kort kväll men slutade med att vi åkte hem vid 4 och det är ju ett tecken på
att vi hade jävligt kul ialf.... Massa kärlek <3
Blev mycket dans och mycket prat med nya personer, lärde nog känna alla igår kväll
(Nästan ialf) som var ute på valand, som den lilla sociala fågel jag var!






HÖRS SNART! LOVE YOU!
PUSS OCH KRAM!


Kommentera här: