Hejsan, Svejsan!

HEJSAN!

Då satt man här igen och ska skriva lite!
Igår var jag, Kadja, Emelie och hennes familj på Liseberg!
Var helt underbart, var längesedan man gjorde något en hel-
dag och det kändes i kroppen, var helt slut när jag kom hem
8 timmar senare, men somna som en stock gjorde man!








Annars har det inte hänt så mycket, tar våra små promenader
ibland
, umgås med vänner, jobbar till och från, försöker göra det
bästa av allt helt enkelt!
Anu var här en dag och visade lite av sina smycken så blev att man
köpte lite :o) Mycket billigt och snyggt! Naaaawwwwww!
Tyvärr så har hösten börjat komma, vill ju ha sommar men tyvärr
inget jag kan göra något åt...

Fick mina prov-svar angående uppföljningen av mina
cell-förändringar jag var inne och tog bort i mars, det visar sig att
jag fortfarande har svårväderat virusinfektion ännu så ska tillbaka
i januarie och ta ett nytt prov för att sedan se vad man ska göra åt
saken :o(


Nu ska jag sätta mig och öta lite frukost och kanske sätta på en film!
Här nedan följer lite bilder från sista tiden!










HÖRS SNART!
LOVE YOU! PUSS!

Kommentera här: