Dags att jobba en resa!

NU ska jag strax bege mig till jobbet för att jobba en resa på 
den underbara Tysklandsbåten Germanica! 
Ser såååå fram emot det, OR NOT! 
Det enda jag ser fram emot just nu är att fylla upp lite av godis 
och sprit skåpet, är ju bara en resa så får bli lite grejer bara! 
Sen har jag tur så hinner jag gå i land i Kiel imorgon och kanske 
shoppa lite, får se vad tiden säger! 
Sen så är jag hemma på lördag fm någon gång,  med min "otur"
så lär jag ha frukosten och då blir de att jag får gå av vid
10:30-11:00 någon gång! 
Så här står vi med båten och här är shopping gatan i Kiel! 


På lördag är det HATTFESTEN som gäller, ska bli dunderkul! 
Kommer vara ett gäng som sitter i Slottskogen och ser roliga ut! 

HÖRS SNART! 
LOVE YOU! PUSS! 
1 Meela:

skriven

Guu så härligt att komma i väg lite och njuta av tillvaron. Ha en toppen arbets helg !

PussKram

Kommentera här: