JOBBAT IDAG!!!

I MORSE kl 9:10 ringde min mobiletelefon och första tanken var, vem tusaaaaaan väcker mig idag, idag när jag skulle få sova till 10 ialf och självklart var det hemligt nummer, men jag svarade... 
Det var en som hade sett min cv på en sida som ringde och frågade om jag kunde jobba idag och självklart sa jag JA, då frågade hon om jag ville jobba på ett fritidsgård i olofstorp eller en förskola som för tillfället ligger i hjällbo, valde ju hjällbo pga avståndet sen så kan man ta fritidsgården en annan gång ifall de ringer! 
Sen när jag var där så frågade de om jag ville jobba imorgon med: JAAAA självklart, Vill ju ha så mycket jobb som möjligt...   
Så det blir att jobba 07:30-16:00 imorgon gött!
De två damerna jag jobbade med verkade jätte trevliga, så allt gick som smort! 


Detta stog i personalrummet på jobbet...
DAGENS SANNING!


KÖR MIG TILL JOBBET, JAG HAR INTE RÅD ATT VARA SJUKSKRIVEN! 

1. För hundra spänn kör vi dig till akuten... 
2. ...För tusen kommer vi ihåg att stänga bakluckan! 

Sen efter det åkte jag till angered och köpte nya kuddfodral lila siden och svart spets med blommönster och en lila tygblomma med lampor i as mysig mm 
Och sist men inte minst gick jag in på ICA MAXI och handlade lite nödvändigheter! 
Sen ÄNTLIGEN hem, la mig i ett varmt bad igen, tog de lungt här en stund och nsart är det dags för sängen ska ju upp tidigt imorgon ju ca 5:30 =) 


Älskar er, Puss!!! 

Kommentera här: