FLYTTEN mm

IGÅR flyttade jag, JIPPIE, tänkte jag.
Det började med att Emelie och hennes Moster kom vid kl 10 och lassade första lasset med bilen, sen så skulle jag hämta nycklerna kl 12.
Redan då kom första problemet, nycklarna var inte där, utan FANSKAPET
som bor där sen innan har inte lämnat skiten, så dom kom kl 12:45 ca,
Haha fick betala massa pengar för nycklar som fattades, så hyresvärden sa att spisen och kylen inte är tagen pga något jag ej kommer ihåg, men såg det förjävligt ut så skulle jag ringa och säga till .
NÄR jag kom till lägenheten så höll jag på att få ett bryt, eller jag rättar
mig själv JAG FICK ETT BRYT och trodde inte det var sant.
KÖKET var förjävligt rent ut sagt, spisen har de inte gjort rent på ett bra tag,
Kylen var bland det äckligaste jag sett, kom ut små flugor när man öppnade den,frysen var vidrig med massa vatten och rester,
BADRUMMET såg inte bra ut alls heller,
SÅ det var bara att ta telefonen och ringa hyresvärden så fick han komma.
Han kom och så hur det såg ut och vidtog återgärder, Får NY kyl, frys och
spis på tisdag, sen så ska han anlita en städfirma till att städa lägenheten,
jag är inte den som är den, men det var nog det vidrigaste jag har varit med om. Luktade instängt och massa curry mm.
Så på tisdag, senast onsdag kan jag flytta in.
Får bo hos Emelie som bor i kortedala som tur var, GOD BLESS U!
Luckorna borde komma snart och bänken med för de har varit och mätt det.
Min säkerhets dörr kommer snart med. =)
SOVRUMMET som jag ska ha blev perfekt, ÄLSKAR det =)
Resten av lägenheten ser för övrigt jätte bra ut =)
Ska få färg så jag kan måla insidan av skåpen med :o)

Idag så fick jag veta att det är ca 12 taxi chafförer som bott i den jävla lägenheten, FY FAN.

Idag har jag fyllt 23år med =)
JIPPIE ett år närmare pension.
Men jag har haft en bättre dag idag än vad jag trodde.
Emelies moster och man, mamma, och emelies pojkvän och hans
Syster och bror med respektive, kusin och Alexandra kom och det var jätte trevligt.
De hade köpt blommor och choklad till mig, JÄTTE gulligt, de hade inte behövt det, sen sist men inte minst fick jag en bok av Emelie och respektive som heter NO KID skriven av Corinne Maier: 40 skäl att INTE skaffa barn *asg*
Bara för att hon vet att jag vill ha barn så försöker dom avskräcka mig,
MEN SÅ LÄTT FUNKAR DET INTE.
Tack för en trevlig dag, även om jag inte gjorde det som jag skulle.

Detta var allt för denna gången ville bara skriva av mig lite av min ilska.

PUSS PUSS SES NÄSTA GÅNG

Kommentera här: