Arbetsintervju & dejting

Igår kväll ringde det från en förskola precis utanför där jag bor och ville att jag skulle komma
på arbetsintervju, sagt och gjort så bokade vi in det idag. Intervjun började bra men sen så
säger hon att det är rekrytering och att det är till sista December som det gäller och frågar hur
snabbt jag kan komma loss från andra jobbet. Tackar då snällt nej till jobbet då jag vill ha en
fast tjänst på ett fast ställe och det kunde hon ju förstå. Tackade för mig och sa att vem vet vi
kanske syns igen :) Så nu är det bara att fortsätta att söka och se om något kul dyker upp!

Sen kommer vi ju till den här delen med att dejta IGEN...
Ja jag har ju varit singel i över 1år och självklart har jag varit på någon enstaka dejt här och
där och de flesta har varit trevliga men inget för mig, tyvärr. Har varit med på en gratis dejting-
sajt ganska länge nu men tycker inte att den har gett något så blev medlem på en av sidorna
som man betalar på - men utan att betala nu i början. Har fått över 850 besök, ett x-antal mail
och flörtar så jag skrev till de som har sajten och frågade om man kan få testa på gratis i ett
par dagar eller om de har något testa på erbjudande och då fick jag faktiskt till svar att jag kan
få testa på hela sidan i 5 dagar för att se om det är något för mig så nu kör vi :D

Orkar ju inte kolla alla besökare, men har läst lite mail och kollat lite profiler och de flesta har
fått gå bort redan så vi får väl se vad som händer... Och nej jag är inte kräsen men jag vill inte
ha en 21åring eller 56åring eller någon som bor långt bort utan jag har ju vissa kriterier som
jag vill att personen ska ha eller vara (hur man nu bäst säger det), så nu testar vi på så får vi
se om det blir något eller inte men jag är skepptiskt ;)

Nu ska jag göra mig iordning för habiliteringen med A så vi får höras senare!
Puss & Kram!

Kommentera här: