Vi dregglade som små barn

Ja, som sagt efter förseningen som blev så är jag ialf framme! Det blev att jag fick vänta
till 12 tåget kom så det blev att jag satte mig på espresso house vid stationen
(katrineholm) och tog mig en varm chocklad innan jag gick ut och satte mig i solen för att
njuta en stund innan tåget kom och jag kan ju säga att det kändes skit kallt där, det var
trots allt 8´C men kändes kallare i luften.

Väl framme möte Ante (kusinen) mig och vi åkte hem till dem. Där blev det en massa tjöt
och gomiddag - köttgryta - gööör go var den :) Även min andra kusin Anita var förbi och vi
spelade lite spel bla. Yatzy och Speak Out! Alltså jag dör vad roligt det var - vi dregglade
som små barn som höll på att få tänder och skrattade så att vi kiknade :D Nu sitter vi i
soffan med varsin dator och skriver blogg och blir nog lite mer tjöt och tv innan sängen
hägrar så jag är ganska trött!
(Kusinen kommer hem från träningen och ser mig och Sara (hans fru) sittandes i varsin
soffa och med varsin data och bloggar! Sociala klubben).
Puss & Kram!

Kommentera här: