Shopping, Black Friday och Workshop!

Behöver jag säga att jag älskar att shoppa!
Det finns ju så mycket hela tiden man vill ha och nu när det var Black
Friday så hittade jag en MASSA saker jag spanat in innan bla: En ny
matstol till barnen, 2 bokstavs lampor (varsin till barnen), en EOS lampa
som jag så länge velat ha - och ska nog köpa en till i modellen större
lite senare när ekonomin tillåter, underkläder till mig, kläder till barnen,
sängkläder - Frost motiv till L, sands alive (3 färger) till barnen, spel osv....
Listan kan göras lång men har man koll på priserna så vet man när man
kan shoppa loss extra mycket om man jämnför med annars...

Måste fixa mitt CV på tal om annat - har bestämt mig för att söka nytt jobb
så att man kommer närmare hem sen när vi flyttat isär så att man får mer tid
med barnen...

1a advent och 2a advent har redan varit helt sjukt! 19 dagar kvar till JUL och
på fredag kommer syrran på besök igen, var ju länge sedan vi sågs, riktigt
synd att hon och hennes man inte kommer över jul bara :(

Sen på lördag ska jag på en "workshop" på Scandic Rubinen som fina Linda
från LM EVENT anordnar tillsammans med Petra som ni säkert känner igen
som bloggar under namnet - http://tappakilon.com så ser fram emot denna
helgen då det händer mycket saker :)

Får göra ett annat inlägg senare med vad som hänt den senaste tiden - OM det
nu har hänt något men just nu är jag för trött efter att ha jobbat 6:45-19 så nu
säger jag god natt till er gott folk ;)


Kommentera här: