Efterkontroll

I tisdags mötte vi upp Sandra och Cornelia för en liten promenad och en
massa tjöt. Alltid lika trevligt. Passade även på att gå förbi banken och öppna
ett sparkonto till lilleman så man kan lägga undan lite ialf :o)

Sen har jag bara tagit det lugnt, i onsdags kom den nya barnvagnen och jag
var lite besviken då färgen inte var matt ljusgrön utan metallic spygrön haha!
Men tror nog trots allt att jag ska behålla den ändå, bild får komma när jag
har bestämt mig helt och den är ihop monterad :o)

I går/torsdags så var jag hos läkaren för efterkontroll och det gick jätte bra,
men mitt bäcken har typ lossnat så känns som jag har ett blåmärke av dess
like vilket gör ont när jag sitter på huk/skräddare eller på toa samt att när jag
går så känns det som om att benet (inne i benet på vänster sida) sitter löst
och glappar, men det går över om ett par månader sa hon. Fick ju detta 3-4
veckor efter förlossningen men det kan man tydligen få, vilket jag inte visste.

(Kläderna jag har besställt till lilleman inför min systers bröllop i sommar)
Puss & Kram!

Kommentera här: