Pyjamasparty & träningskort

Ja det är väl vad man kan kalla det! I lördags så skulle Lilly, Leon och Loke sova
över här. Dagen började med lite utelek innan vi begav oss hem och barnen fick
leka. Efter att vi har ätit middag fick barnen varsin skål med lite godis och chips
och så satte vi på en film! Tror de satt still i 15 min ;) Men det gick förvånansvärt
bra måste jag säga! Barnen somnade i bra tid och jag och Lilly tog fram ostbricka
och kollade på #howtobesingle, så det var en lyckad kväll som vi kommer att göra
om igen! Dock vaknade min dotter, L 05:20 och det var mindre kul ;)

I fredags köpte jag ett gymkort på SATS känner att det är dags att röra på fläsket
lite. Tränade även igår och det gick ju bra, men har gjort något med min axel på
morgonen så gjorde ont så fort jag rörde mig, men tog löpbandet och höll bra
tempo och dubbelt så länge än i fredags, dock blev det bara 5min på crosstrainern
då min axel värkte så enormt så det fick räcka för igår. Skulle ha tränat idag men
jag kände att jag får vila en dag så kör vi imorgon igen så hoppas jag att min axel
känns lite bättre :D
Puss & Kram!

Kommentera här: