L´s första klippning och biobesök

I söndags så var vi på bio för första gången med L! A var självklart med också!
Vi kollade på Bamse och häxans dotter och det gick faktiskt väldigt bra. A satt jätte fint
på sin stol hela filmen, L satt också väldigt fint - fast det var mycket upp och ner med var
hon skulle sitta! Hon satt is in stol och sen hoppade hon till mitt knä och så höll hon på så
nästan hela filmen, men den större delen av tiden satt hon i mitt knä och det är ju väldigt
mysigt tycker jag ;) Så detta kommer vi ju självklart göra om igen!
Sen har jag faktiskt klippt L för första gången! (igår) Hon fyllde ju 3 år i Spetember och
eftersom jag aldrig har klippt henne innan så var håret format som ett "V" nedtill på ryggen
så jag bestämde mig för att klippa det så att det blir rakt ialf! Den längsta biten jag klippte
var på 9,5cm, så det ser lite kortare ut nu fast det är ju fortfarande långt! Hon har ju så himla
fint hår, så nu ska jag inte klippa det på ett tag. Hon satt relativt still så hon var ganska lätt att
klippa, annars kanske det hade slutat annorlunda :D
Puss & Kram vi ses på stan ♥

Kommentera här: