Fick några riktigt fina kort

Jaha då sitter man på tåget på väg hem efter att par underbara dagar i Sala! 
Det är alltid lika kul att åka dit och hälsa på alla men dock blir det inte så ofta som man
kanske önskar men man får helt enkelt bli bättre på det :) 

Vi har tagit lite promenader och varit förbi Sala Silvergruva och lite annat smått och gott
så jag har fått tagit en hel del riktigt fina bilder. Var även förbi Charlie och Gittan i förrgår
och hälsade på och fikade lite. Man kan ju inte annat än att njuta när man är där. Igår var
nog enda dagen som vi tog det riktigt lugnt och då kom Anita, Nellie och Benny förbi och
sa hej - SJÄLVKLART blev det att vi spelade lite spel då också. Vår familj älskar ju att spela
diverse olika spel, så dessa dagar har vi haft fullt upp med att spela och umgås! En del av
spelen som vi spelade var bla. Monopol, Yatzy, Uno och Cluedo. Sen har jag ju även träffat
deras barn ocksså för första gången och jag kan ju säga att det rycker i min livmoder när
man träffar dessa små ;) Men man får se vad som händer i framtiden helt enkelt! 

Nu när jag kommer till Centralstationen i Göteborg (Hemma alltså) så kommer jag att möta
upp min mamma som ska vara hos oss 1 vecka. A har varit sjuk sen förra veckan så jag
hoppas att han är på bättrningsvägen snart då han var sjuk ett par dagar innan denna
omgången också, så han har varit sjuk i nästan 2 veckor nu i stort sett! Mammas älskling!
Som tur är är det bara förkylning och feber men gillar inte alls när de går med feber för
länge! Så nu när jag har varit i Sala har jag köpt med lite presenter till barnen - bara kläder
dock men det är något mina barn gillar ;) 
Puss & Kram! 

Kommentera här: