Jädra förkylning

Alltså denna förkylning - Den släpper ju aldrig! Snurvel!
En dag kommer den gå över och hoppas bara att det är snart :/

Skickade ett PIM till chefen och frågade om det var O.K att jag började 100%
nästa vecka redan istället för veckan efter och det gick prima så från och med
på måndag så jobbar jag 100% igen, känns lite konstigt. Men har ju en del
föräldrarpennings dagar kvar så kan ju ta det lite senare också. Ex längre ledigt
vid jul och sommar, studiedagar mm.

I lördags kolla vi på Melodifestivalen och jag röstade faktiskt för första gången,
dock gratis med appen (hjärtröster) inte riktigt så insatt att jag ringer in på det.

I söndags åkte vi till Färjenäsparken med barnen och lekte: Alltid lika uppskattat.
A sprang iväg och Thomas gick efter, dock slutade det i att A ramlade i ett litet
träsk så han blev helt pisseböt så fick gå till bilen och klä av honom kläderna:
Byxor, strumpor, skor och jackan. Men det är så det kan gå. Blev att åka hem
och äta mellanmål (Pannkakor) och sedan fick barnen ta ett bad, vilket jag också
gjorde men senare på kvällen ;-)

Igår jobbade jag 8-19 så träffade inte barnen alls igår (Förutom när de vaknade på
natten och man fick stoppa om dem igen) och idag var jag tidigt så jag hämtade
barnen. Mina godingar.

Annars händer inte mycket. På fredag ska vi förmodligen ta sprutor inför resan,
på lördag ska vi ut till storaholm och gå till ett medium (Jag, Rosita, Marita och
Yvonne) och på söndag så hoppas jag att brorsan m familj kommer hit på besök
och vem vet kanske får man tag på mamma också så att hon kan komma och 
även Lillasyster självklart.

Nu blir de film och mys medan barnen sover! 
Puss & Kram vi ses på stan!

Kommentera här: